Saturday, November 8, 2008

tagged : write your blog in malay language...

memandangkan whay lyn tag saya untuk menulis blog dalam bahasa melayu, saya akan cuba sedaya upaya untuk menunaikan hasratnya..



hari ini, saya pergi main badminton dengan mei ling and suk yin kat USJ 1, Subang Jaya pada pukul 12.45. sebenarnya, apabila saya bangun pagi tadi, saya berasa malas hendak pergi main badminton kerana saya rasa saya akan dapat demam selepas main badminton tetapi akhirnya pergi juga kerana sudah beritahu suk yin yg saya akan pergi pada hari jumaat yg lepas.. saya amat benci waktu nak bersukan dapat sakit pula.. penat giler la.. tadi main badminton pun dah nak stgh mati.. lari sini lari sana kerja bola... memang memenatkan.. tapi memang peluh byk waktu main la.. saya main single, doubles dan mix doubles... BEST.... gdk (gelak dgn kuat = LOL)..

lepas tu, balik rumah mandi tidur... mentah2 dah penat kan main badminton.. mak cik saya dari seremban datang ke rumah saya.. selepas tu saya ikut mak, mak cik dan nenek saya pergi rumah baru kat bukit tinggi... terkezut apbl nampak fun fair dekat JJ tu belum tutup lagi.. dah lama ada kat situ.. pasti whay lyn nak mempelawa kita orang pergi main bumper car dgn dia.. gdk... satu hari keluar tak jadi belajar pula.. dah la minggu depan saya jd restaurant manager tp masih x sedar diri lagi.. masih nak relaks.. dah la hari isnin yg akan datang ada ujian bahasa perancis.. belum lagi bersedia untuk ujian tu.. takut giler la...

anyway, itu sajalah saya nak blog tentang aktiviti harian saya hari ini.. minta maaf kalau ada silap tatabahasa ya... jgn la serious sgt... gitu2 aje la...

P3@C3!!
P/S : whay lyn... saya dah cuba sedaya upaya ok?? saya tahu.. pelikkan bahasa melayu saya?? GDK GDK.... SAYA INGIN TAG ESTHER DAN AMELEEN UNTUK MENULIS BLOG DLM BAHASA MELAYU.. semoga berjaya!!

No comments: